יורו דרייב, אחת החברות המובילות בישראל למכירת רכבי יוקרה, חיפשה לשפר את איכות הלידים המתקבלים מהאתר שלה. הלקוח ביקש ליצור דף נחיתה מרשים שמשדר יוקרה ומשפר את חוויית המשתמש, תוך מיקוד בהעברת מידע חיוני ללקוחות פוטנציאליים.
יורו דרייב, אחת החברות המובילות בישראל למכירת רכבי יוקרה, חיפשה לשפר את איכות הלידים המתקבלים מהאתר שלה. הלקוח ביקש ליצור דף נחיתה מרשים שמשדר יוקרה ומשפר את חוויית המשתמש, תוך מיקוד בהעברת מידע חיוני ללקוחות פוטנציאליים.
האתגר המרכזי היה ליצור דף נחיתה שמדגיש את הערכים של המותג – יוקרה, אמינות וחדשנות – ומספק את כל המידע שחשוב ללקוח הפוטנציאלי: סוגי הרכבים, תהליך הרכישה, רמת המחירים, והתנאים הנלווים. המטרה הייתה לוודא שהלידים המתקבלים יהיו "מבושלים" ומודעים לתהליך, כך שיהיו מוכנים יותר לסגירת עסקה.